אביר קארה בריאיון: "כששקד צירפה אותו, פרשתי"

אסתי פלד 1 Comment on אביר קארה בריאיון: "כששקד צירפה אותו, פרשתי"

ח"כ אביר קארה למימרן ב"מהדורה המרכזית": "ביום ראשון אנחנו עושים כנס גדול של כל מי שמאמין בכלכלה חופשית. היום חברי כנסת דואגים לציבורים מסויימים, לוביסטים וקבוצות לחץ. הכניסו לימינה נציג של הלובי החקלאי, בשבילי זה היה קו אדום" | האזינו לריאיון

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שפרש מהמפלגה המתפוררת 'ימינה', ח"כ אביר קארה מספר בריאיון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על המשך דרכו הפוליטית: "אני עדיין לא קיבלתי החלטה סופית אם להקים מפלגה. ביום ראשון אנחנו עושים כנס גדול של כל מי שמאמין בכלכלה חופשית. היום חברי כנסת דואגים לציבורים מסויימים, לוביסטים וקבוצות לחץ. אני מקדם עזרה לכלל הציבור".

"בממשלה האחרונה, חצי מהציבור הרגיש שהוא לא מיוצג. לצערי זה לא קרה, אבל החרדים היו צריכים להיכנס לממשלה. אבל מה שכן קרה, זה שעשינו רפורמות בייבוא שלא היו משנות ה 90" אמר קארה.

"הצלחנו לבטל כמעט 90 תקני מזון, מהראשון לינואר זה ייכנס לתוקף, האזרחים ירגישו את השינוי הזה בכיס. השוק ייפתח לתחרות שלא הייתה בהרבה מאד מוצרים. היה לי מאד חשוב להישאר נאמן לאנשים שהלכו איתי בפוליטיקה. הגעתי עם אג'נדה ברורה, לקדם את הסרת החסמים".

קארה הסביר למימרן מדוע החליט לעזוב את ימינה: "הכניסו לימינה נציג של הלובי החקלאי, בשבילי זה היה קו אדום, אני לא יכולתי להישאר במקום שלא אוכל לקדם בו את הדברים שחשובים לי".

"אני מאחל בהצלחה לשקד, המסר שלי הוא לציבור הישראלי. אני הולך לעשות כנס גדול שאני קורא לכל מי שמאמין בכלכלה חופשית. אפשר גם לעשות הרבה דברים משפיעים מחוץ לכנסת, אבל אני מבטיח שיהיו הפתעות בכנס".

האזינו לריאיון:



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    לא יודעת למה, אבל הוא נראה מחבל..